11:27



Bazen sıradan günler  içinizi olması gerektiğinden daha fazla mutluluk ve huzurla dolduruyor, işte öyle günleri geri sarıp tekrar tekrar yaşamak istiyorum. Bundan iki hafta önce tam da öyle bir günde, arkadaşlarımla buluşmak için evden çıktım, genelde buluşup gideceğimiz yere öyle karar veriyoruz. Bu sefer de öyle oldu ama gidecek bir yer bulamadık, her seferinde olduğu gibi Karaköy kurtarıcımız oldu. Bizde kendimizi Colonie'de bulduk. Colonie yemekleriyle favorim olmasada acı kokteylleri ve atıştırmalıklarıyla oldukça güzel bir yer. Kalabalık gruplarla gittiğinizde de bence oldukça eğlenceli, hele ki öğlen 2'de üç tane horseradish black gibson içtikten sonra emin olun çok daha eğlenceli oluyo.
-alkolik olmadığımı da belirtmek isterim-.
Sonrasında akşamüstü Colonie'den çıkıp dolabımın yarısının mağazadan taşındığı Bey Karaköy'e uğradım. Sürekli ürün sirkülasyon'u olduğu için her hafta gitseniz bile mutlaka yeni şeyler bulabilirsiniz, ben Giray Sepin'in AW16 koleksiyonundan kadife bir sweatshirt ve Samsoe-Samsoe markasından birkaç t-shirt aldım. Bey Karaköy'den sık alışveriş yapma sebeplerimden bir diğeri ise ürün seçkisinin oldukça sade ve başarılı olması ayrıca Sandro, All Saints, Whyred ve Samsoe gibi markaları çok daha ucuza bulabilirsiniz. Biz Bey'den çıktığımızda saat 5'i geçiyordu, normalde planımız akşam yemeği için Four Seasons'a gitmekti ama o saatte Karaköy-Ortaköy hattı görebileceğiniz en yoğun trafiğe sahip o yüzden Karaköy'den çıkmamaya  karar verdik ve hemen fransız pasajının girişinde Bej Karaköy'e gittik, ben yemekleri oldukça beğendim. 
Kısaca sadece yemek, kokteyller, alışveriş ve en yakın arkadaşların olduğu bir gündü. #TGIF

WEARING;

H&M Studio Faux fur shearling ceket 
Massimo Dutti mont burada 
Iamnotbasic t-shirt burada
Cheap Monday pantolon burada
Fenty x Puma ayakkabılarım burada 


You Might Also Like

0 yorum